AKHTAR N JANJUA

Allah created humans from a male and a female and made into tribes and nations for identification. However the most righteous is the most honoured. No Arab has any superiority over a non-Arab nor is a White any way better than a Black. All created beings are the decendants of Adam and existence of Adam sprang from dust. hence all claims to superiority and greatness, all demands for blood or ransom and all false traits or trends of rule are false.

Breaking

Saturday, May 25, 2024

آنے والا پل جانے والا ہے ۔۔۔

تمام دوستوں کا تہہِِ دل سے شکریہ جنہوں نے میرے یومِ  پیدائشں  پر محبت بھری  نیک خواہشات بھیجیں؛  آپ نے میرا دن خاص بنا دیا۔


گذشتہ سالوں پر نظر ڈالوں تو اللہ کریم کی بے شمار نعمتیں ہر جگہ نظر آتی ہیں: شاندار زندگی، بہترین مواقع،  مخلص دوست، دانشمند بزرگ، اور محبت کرنے والے بچے ۔

پھر بھی، وقت کے گزرتے ہی ایک خلا کا احساس ہوتا ہے کیونکہ :

بیتے دنوں کو دوگنا کرنا ناممکن ہے،

ان کو آدھا کرنا بھی ناممکن ہے،

چند سال اور - محض ایک امکان ہے۔

جیسے کہ اللہ تعالیٰ قرآن مجید میں فرماتے ہیں، "اور جس کو ہم لمبی عمر دیتے ہیں، ہم اسے تخلیق میں الٹ دیتے ہیں؛ تو کیا وہ سمجھتے نہیں؟" (یاسین 36:68)، میرا جسم اور دماغ بھی کمزوری دکھا رہے ہیں۔

جسمانی بڑھوتری کے باوجود، میں نے روحانی ترقی نہیں کی، ابھی بھی پہلے مرحلے 'نفسِ امارہ' میں پھنسا ہوا ہوں، جو جانوروں کے ساتھ مشترک ہے ۔۔۔ بنیادی ضروریات پر توجہ ۔۔ ۔ اعلیٰ روحانی مراحل،نفسِ لوّامہ، نفسِ مطمئنہ، نفسِ راضیہ، اور نفسِ مرضیہکی طرف بڑھنا دور محسوس ہوتا ہے۔

تاہم، روحانی ترقی کے لیے کوشش کرنے میں کبھی دیر نہیں ہوتی۔ اللہ کریم مجھے اس سفر کو شروع کرنے کی قوت اور رہنمائی عطا فرمائے۔

ایک بار پھر، آپ سب کا بہت شکریہ، بہترین تمنائیں اور ڈھیروں دعائیں۔





اختر جنجوعہ

No comments: